Jump to content

ny båt - gammelt bunnstoff

nknuth

Recommended Posts

Hei godtfolk. Har kjøpt ny båt, men selger husket ikke åssen bunnstoff som var på. Det er brunt og har begynt å flasse av enkelte steder. Noen sier at jeg kan flikke på med bunnstoff de stedene det gamle har gått av, mens andre sier at jeg ikke kan flikke på med nytt bunnstoff uten å vite hva det gamle er! Vet ikke hva jeg skal gjøre, må jeg skrape vekk det gamle siden jeg ikke vet hva det er, bør jeg ta på et nytt lag med nytt bunnstoff eller holder det å flikke på med nytt bunnstoff de stedene det gamle har flasset av?

Du kan jo bare flekke og se hva som skjer! Det er ingen stor krise om disse flekkene flasser av igjen. Men vil du gjøre det helt trygt, legger du på et strøk med 1 komponent primer før du behandler hele bunnen på nytt. Da holder det garantert, så lenge du har skrapt alt løst bort først...

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...