nomen Startet 28.Mars.2010 Link til dette innlegget Startet 28.Mars.2010 Skal lakkere min GH 17 da den originale gulfargen er MEGET slitt og forrige eier har rullemalt båten hvit. Først må alt hvitmaling fjernes,og skroget gjøres klar for ny lakk. Inbiller meg at såkalt "lastebillakk" er rimeligst,men den er kanskje ikke så slitesterk som lakk beregnet for båt. Hva slags "båtlakk" bør jeg kjøpe og hvor får jeg den billigst?(uten at det er biltema o.l) Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
ibizafan Svart 28.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2010 internasjonal plastmaling Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
index Svart 28.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2010 Biltema sin tokomponent er billigst, den kommer fra Star malingfabrikk visstnok. Ellers er jo Jotun sin tokomponent bra, men ikke like billig. Jeg ville ha brukt en båtlakk, den er ikke like utsatt for riper som lastebillakken er. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Hokky Svart 28.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2010 Jeg brukte Biltemas toppcoat, Jeg ble veldig fornøyd med resultatet. Det ble blandet og lakkert av en billakkerer. Sitér dette innlegget Min Fjord 21 Olympic Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.