Jump to content

Kart på Pc

jokkes

Recommended Posts

Hei jeg har i dag en pc med gps motager, og en gammel kopiert versjon av c-map. Dette har fungert helt ok.

Men jeg er kunne tenke meg en nyere versjon av c-map, har funnet noen på finn, men det er på SD brikke, er det noen som vet om jeg kan bruke de???, pc min har kortleser.

Maritim selger kartverk for PC, men det koster Ca 2200,-. :nonod:

Er det kanskje noen som har en kopiert versjon, som vil fungere :yesnod: til en bilig penge :flag: ?????

Hilsen Jokke fra Tønsberg

Hvis du leter etter piratkopier av kartprogram er du kommet på feilt forum, prøv heller hos de svenske sjørøverene...

Hvis du ønsker å lese kartbrikker må du først ha en kortleser fra produsenten av kartet, sjekk også at kartprogrammet du bruker støtter disse kartene. En annen måte er å få cd fra cmap og kjøpe en lisens på en usb dongle som åpner opp de betalte kartene.

Maritim selger kartverk for PC, men det koster Ca 2200,-. :nonod:

Er det kanskje noen som har en kopiert versjon, som vil fungere :yesnod: til en bilig penge :flag: ????

Er ikke 2200,- en "billig penge" for program og kartverk som noen har brukt tid og penger på å utvikle?

Dessuten er det ditt, med garanti for at det virker på din pc, samt mulighet for oppgraderinger og tilpasninger senere.

Og det er ikke en ulovlig kopi.