Jump to content

MaxSea Kart Prog. På pc. Hvordan installere?

Volvomekanikeren

Recommended Posts

Heija :seeya:

Jeg har MaxSea Kart prog. Til pc, som jeg skal ha i snekken min... På dette programmet viser det ''bilde'' av båten din (hvor du er) som selvfølgelig beveger seg etter hvor du kjører. Men hva trenger jeg for og få denne til og bevege seg etter hvor jeg kjører??? Må jeg ha gps koblet til pc'en? :flag:

Redigert av Sjømann.22 (see edit history)

If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw!

Har brukt gps fra Clas Ohlson, fungerer utmerket. Her er en veiledning for å få den til å virke. Tulla mye før jeg fikk dette til.

Åpne: System - Data inn/ut innstillinger

Datavalg. Velg RCM for de tre øverste innstillingene

Pass på at hastighet er 4800 både for gps og i programmet

Om du har USB tilkoblet gps, må du finne ut hvilken port denne er tilordnet, og velge den i programmet.

Dette gjør du i enhetsbehandlingen.

God påske

Borghans

Takk skal dere ha for tips og spesielt takk til deg borghans for bruksanvisning :flag:

Så altså sann som jeg har forstått det skal jeg kjøpe Denne! Og instalere den på pc. Nor den er instalert skal den kunne koble seg opp mot MaxSea? :cheers: Bonski! :flag:

God Påske jah :cheers:

Takk for det. Husk at når du har fått dette il å virke, så må du merke deg hvilken usb tilkobling du har brukt. Slik at du putter pluggen inn på samme plass neste gang, ellers så skifter den til et annet comport navn. Det er nemlig en com-port du kobler gps-en til. Men windows ordner dette det er bare å finne ut hvilken. Kan hjelpe mere når du har fått gps-en om du får problemer.

Kan hjelpe mere når du har fått gps-en om du får problemer.

Tusen Takk skal du ha :cheers: Du får no følge med på denne tråden vist den plutselig skulle dukke opp igjen :sailing:

Hva med denne?

Neeh, Det er en antenne som må stå utendørs, jeg vil ha minst muligt utendørs :cheers: Pluss den koster mye mer.. Så lenge den til Clas Ohlson virker, så er prisen grei nok :drink:

Du har nå innrømmet å ha stjålet programvare verdt 45' fra din arbeidsgiver og produsenten som har rettighetene til programmet iht åndsverksloven. Det er ikke alt du bør være like åpen om. Hvis de rette folka ser svaret ditt over kan du ha en anmeldelse på deg raskere enn du rekker å slette innlegget ditt.....

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...