Moyja Posted March 29, 2010 Share Posted March 29, 2010 Som emne titel sier trenger jeg monteringsbilde av servo systemet til VP 290. Området er der som rorkulten og servosylinderen kobles sammen og dette er den nye typen styre servo. Jeg har sett i doc arkiv og kunne ikke finne noe. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
KaRsK Posted March 30, 2010 Share Posted March 30, 2010 Vet ikke om det er noe slik du søker ? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Moyja Posted March 30, 2010 Author Share Posted March 30, 2010 Nei jeg søker bilde av orginal styresylinder montering. Da med den nye styresylinderen. Det er foresten en fin montering du har der. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Moyja Posted April 1, 2010 Author Share Posted April 1, 2010 Er det ikke noen som kan hjelpe med bilde av dette? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts