Polarn Startet 29.Mars.2010 Del på Facebook Startet 29.Mars.2010 Ja, du leste riktig. Jeg har vært så uhelldig og fått rustflekker på kalesjen etter vask i ståltønne (ikke gjør det) . Så da er spørsmålet. Er det mulig å fjerne flekkene med noe middel? Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Vindfang Svart 29.Mars.2010 Del på Facebook Svart 29.Mars.2010 Hei En stund siden jeg har sett stoffet men Ferro-Bet vet jeg kan brukes som flekkfjerner på tøy. Skyll godt etterpå, det inneholder syre. Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 29.Mars.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Mars.2010 Dette ? http://www.Ferro-bet.no/ Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Rikosjett Svart 29.Mars.2010 Del på Facebook Svart 29.Mars.2010 Ja det funker har brukt det på plast og kalesje. vannes lett ut med vann Det fjerner til og med de svarte flekkene på dårlig stelt teak Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 30.Mars.2010 Del på Facebook Svart 30.Mars.2010 Jeg har også sett noe stoff i en dagligvarebutikk som er beregnet til å fjerne rustflekker fra klær, men jeg husker ikke helt hva det het. Kanskje en kikk i hyllene for vaskemiddel kan lønne seg? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
index Svart 30.Mars.2010 Del på Facebook Svart 30.Mars.2010 Dette ? http://www.Ferro-bet.no/ Om du skal bruke Ferro-Bet, husk at det er rustvask du skal ha, ikke rustfjerner! Rustfjerneren er brun samt tilsatt sink for beskyttelse, og kan lett sette flekker på kalesjen. Rustvask derimot er helt klar, og velegnet til å fjerne rustrender, vaske felger m.m. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Polarn Svart 30.Mars.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Mars.2010 Greit å vite så det ikke blir flere flekker. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.