ak31 Startet 30.Mars.2010 Link til dette innlegget Startet 30.Mars.2010 (redigert) Er dette bunnpluggen? Jeg synes ikke den ser så bra ut lenger og kunne tenke meg å bytte den ut. Dersom jeg klarer å få ut pluggen kan det være en idé å bare bytte den, men jeg er redd den kanskje har rustet fast... Så da må jeg vel bytte hele pluggen med festet og alt. Pga liten erfaring er jeg samtidig litt redd for å gjøre noe med det som er under vannlinjen. Hvordan bør jeg gå frem? Noen som har noen gode råd? Redigert 30.Mars.2010 av ak31 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
mewa 2 Svart 30.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2010 Skru ut alle stjerneskruene å trekk den ut du må sikkert ta et skrujern eller meisel å få den mellom båten å bunnpluggen så får du den nok ut,sitter sikkert tetningsmasse mellom ut med den ,ny plugg ny tetningsmasse skruer på så er du klar... mvh Mewa 2 Sitér dette innlegget Link to post
ak31 Svart 30.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2010 OK, takk for svar. Høres ut som en grei sak :) Sitér dette innlegget Link to post
Fyret 25 Svart 4.April.2010 Link til dette innlegget Svart 4.April.2010 du kan også ta av hele greia, og kjøpe ny på Biltema Sitér dette innlegget Bukh - Powering Marine Safety Troll 20 med Bukh DV 10 Link to post
alma Svart 5.April.2010 Link til dette innlegget Svart 5.April.2010 Skru ut alle stjerneskruene mvh Mewa 2 Det hørtes jo lekende lett ut Sitér dette innlegget Link to post
EIRINA Svart 5.April.2010 Link til dette innlegget Svart 5.April.2010 Jeg hadde et sånt problem engang jeg tok en slag trekker dvs en skru trekker som går rundt når den får et slag av en hammer eller en slager men du burde varme skruene litt først så pøse på med crc så varme igjen så slagtrekkeren det funka da men du må være obs at ikke skruene ryker derfor burde du varme og olje og varme igjen. Lykke til Sitér dette innlegget Link to post
OnkelDonald Svart 5.April.2010 Link til dette innlegget Svart 5.April.2010 Det spanderes en øl fra denne kant hvis du får ut de 3 skruene kun ved bruk av skrutrekker! Sitér dette innlegget Genialt enkel redigering av nettsider Link to post
:båt1 Svart 5.April.2010 Link til dette innlegget Svart 5.April.2010 JA.... Sitér dette innlegget Link to post
Aquadoren Svart 6.April.2010 Link til dette innlegget Svart 6.April.2010 Om de skulle sitte helt fast de skruene så tar du en tynn bor og borer vekk hodet på skruene Sitér dette innlegget Bedre med en dårlig dag i båten enn en god dag på jobben.. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.