ak31 Posted March 30, 2010 Share Posted March 30, 2010 (edited) Er dette bunnpluggen? Jeg synes ikke den ser så bra ut lenger og kunne tenke meg å bytte den ut. Dersom jeg klarer å få ut pluggen kan det være en idé å bare bytte den, men jeg er redd den kanskje har rustet fast... Så da må jeg vel bytte hele pluggen med festet og alt. Pga liten erfaring er jeg samtidig litt redd for å gjøre noe med det som er under vannlinjen. Hvordan bør jeg gå frem? Noen som har noen gode råd? Edited March 30, 2010 by ak31 (see edit history) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
mewa 2 Posted March 30, 2010 Share Posted March 30, 2010 Skru ut alle stjerneskruene å trekk den ut du må sikkert ta et skrujern eller meisel å få den mellom båten å bunnpluggen så får du den nok ut,sitter sikkert tetningsmasse mellom ut med den ,ny plugg ny tetningsmasse skruer på så er du klar... mvh Mewa 2 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
ak31 Posted March 30, 2010 Author Share Posted March 30, 2010 OK, takk for svar. Høres ut som en grei sak :) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Fyret 25 Posted April 4, 2010 Share Posted April 4, 2010 du kan også ta av hele greia, og kjøpe ny på Biltema Quote Bukh - Powering Marine Safety Troll 20 med Bukh DV 10 Link to post Share on other sites More sharing options...
alma Posted April 5, 2010 Share Posted April 5, 2010 Skru ut alle stjerneskruene mvh Mewa 2 Det hørtes jo lekende lett ut Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
EIRINA Posted April 5, 2010 Share Posted April 5, 2010 Jeg hadde et sånt problem engang jeg tok en slag trekker dvs en skru trekker som går rundt når den får et slag av en hammer eller en slager men du burde varme skruene litt først så pøse på med crc så varme igjen så slagtrekkeren det funka da men du må være obs at ikke skruene ryker derfor burde du varme og olje og varme igjen. Lykke til Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
OnkelDonald Posted April 5, 2010 Share Posted April 5, 2010 Det spanderes en øl fra denne kant hvis du får ut de 3 skruene kun ved bruk av skrutrekker! Quote Genialt enkel redigering av nettsider Link to post Share on other sites More sharing options...
:båt1 Posted April 5, 2010 Share Posted April 5, 2010 JA.... Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Aquadoren Posted April 6, 2010 Share Posted April 6, 2010 Om de skulle sitte helt fast de skruene så tar du en tynn bor og borer vekk hodet på skruene Quote Bedre med en dårlig dag i båten enn en god dag på jobben.. Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts