TheUrgeMan Startet 30.Mars.2010 Del på Facebook Startet 30.Mars.2010 Hei. Vurderere en ny "jolle" til ungene, da Pioneer 8 foteren er moden for utskifting, og er en veldig ustabil båt. Jolla skal bare ligge i ro på hytta, og skal ikke slepes rundt. Ønsker positive/negative erfaringer med denne båten... John Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 30.Mars.2010 Del på Facebook Svart 30.Mars.2010 jeg har veldig positiv erfaring med River 280/290. Litt tyngre enn en gummibåt, men slitesterk og OK i sjøen. Helt klart et godt valg hvis du skal ha den i fjæra. Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
meldaln Svart 31.Mars.2010 Del på Facebook Svart 31.Mars.2010 Har selv hatt en 290 med 5 hk. Gikk greit, men gikk i plan med bare 1 pers. Jeg synes båtene er slitesterke, og lett å styre. 350 modellen er vel helt lik som 290. Jeg finner ikke mye negativt med denne jollen.. Gå for en river 350 med en 9.9 på hekken du Sitér dette innlegget Link to post
Fyret 25 Svart 4.April.2010 Del på Facebook Svart 4.April.2010 en kompis av meg har en River 350 med 9,9 Yamaha trimmet til 15 hk, og han er kjeeempefornøyd med båten, og har hatt den i to år nå. Jeg er mye utpå med han, og merker at båten er veldig stødig og god og kjøre. DENNE BÅTEN ER "BARNESIKKER" Kjøp en sånn du, de blir garantert fornøyd Sitér dette innlegget Bukh - Powering Marine Safety Troll 20 med Bukh DV 10 Link to post
jupiter 40 Svart 4.April.2010 Del på Facebook Svart 4.April.2010 Hei Hei , jeg har selv er river 350 , denne båren er vedig stødig og ikke minst trygg , den tar sjøen veldig og (overraskende ), ingen fare å reise ut i denne selv om det er litt sjø. også er de jo nesten vedlikholdsfrie , jeg har av motot en 15 hk merury og den går veldig bra med den motoren :-) løp å kjøp Sitér dette innlegget Link to post
TheUrgeMan Svart 5.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.April.2010 (redigert) Konge. Har lest mye om denne båten, og har vell kommet frem til at det må være ett glimrende valg. Har vell egentlig bestemt meg for den koksgrå fargen. Den er nok greiest... Veldig greit når dere melder tilbake om det samme. Da får jeg ta en runde med forhandlerene her i Bergen, å se om hvem som har best pris.... John Redigert 5.April.2010 av TheUrgeMan (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Nidelv 28 Søgne Svart 7.April.2010 Del på Facebook Svart 7.April.2010 Råeste jolla som finnes, sitat slutt.. Sitér dette innlegget Link to post
m/s draugen Svart 7.April.2010 Del på Facebook Svart 7.April.2010 Har 350 med 15 hk.med mine 80 kg.gjør den 22 knop. 2 ting jeg ikke liker med den:den krenger ikke i svingene men går flatt.Skulla man i bra fart møte en liten bølge kan det bli tverrstopp og båten kaster seg på høykant.Det andre er hvis man er utpå og det blåser opp og attpåtil motvind har jeg erfart at man enten må gå på lav eller planfart.Det er utrolig hva en vindkule greier å løfte da denne er flat under..........vindfang. Ellers som sagt,synkesikker,stødig og MORSOM. Men skulle jeg kjøpt lignende i dag hadde jeg gått for en hasle fun da denne har ett ekstra sete på styrekonsollen. Lykke til Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.