Renita Startet 30.Mars.2010 Del på Facebook Startet 30.Mars.2010 Hei, Er det noen som vet om jeg kan suge olje ut av det røret som ligger på stb side rett bak og under strømboksen på denne motoren? Ser ut som om dette røret går ned i bunnpannen, røret har en rød topp. Takker for svar! Mvh B Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 30.Mars.2010 Del på Facebook Svart 30.Mars.2010 Picture? Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Tore Tang Svart 30.Mars.2010 Del på Facebook Svart 30.Mars.2010 Det var iallefall der jeg sugde ut oljen de gangene jeg skiftet olje på min AQAD31A. Tredde en slange utenpå røret op sugde ut med pumpe. Sitér dette innlegget Link to post
sun Svart 30.Mars.2010 Del på Facebook Svart 30.Mars.2010 Bare å suge fra dette røret. Dette går ned i bunnpanna Sitér dette innlegget Link to post
Renita Svart 30.Mars.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Mars.2010 Takker for svar, da kobbler jeg vakumpumpen til dettte røret Sitér dette innlegget Link to post
GeirFrode Svart 30.Mars.2010 Del på Facebook Svart 30.Mars.2010 Får en ut all oljen fra dette røret da? Jeg har vel tilsvarende løsning på min 41A-motor, og der blir det igjen en god del olje etter at det ikke kommer mere ut fra dette røret. Jeg må da tre en tynn slange ned i peilerøret, og får ut sikkert 1-2L til. Bruker da en vakumpumpe. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.