sydspissen Posted March 31, 2010 Share Posted March 31, 2010 (edited) Pen båt ? Beställ Din Hallberg-Rassy 64 nu, för leverans 2011 http://www.hallberg-rassy.com/HR64/HR64svenska.shtml Edited March 31, 2010 by sydspissen (see edit history) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Bartesam Posted March 31, 2010 Share Posted March 31, 2010 Flott båt, men tjener ikke nok penger resten av tiden jeg har igjen å jobbe for å betale den ned Quote Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post Share on other sites More sharing options...
:båt1 Posted March 31, 2010 Share Posted March 31, 2010 Greman Freis har gjort det umulige igjen. denne var peeeen!!! Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Hulda Posted April 2, 2010 Share Posted April 2, 2010 Flott båt det der. Selv om jeg jobbet til 20 år etter min død, ville det ikke blitt nok penger til å betale for den der. Dessuten, med en slik dyr båt ville jeg ikke hatt hjerte til å dælje rundt i isen eller sette baugen i den svenske skjærgården når jeg skal på land. Hulda får nok holde livet ut. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts