sydspissen Startet 31.Mars.2010 Del på Facebook Startet 31.Mars.2010 (redigert) Pen båt ? Beställ Din Hallberg-Rassy 64 nu, för leverans 2011 http://www.hallberg-rassy.com/HR64/HR64svenska.shtml Redigert 31.Mars.2010 av sydspissen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 31.Mars.2010 Del på Facebook Svart 31.Mars.2010 Flott båt, men tjener ikke nok penger resten av tiden jeg har igjen å jobbe for å betale den ned Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
:båt1 Svart 31.Mars.2010 Del på Facebook Svart 31.Mars.2010 Greman Freis har gjort det umulige igjen. denne var peeeen!!! Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 2.April.2010 Del på Facebook Svart 2.April.2010 Flott båt det der. Selv om jeg jobbet til 20 år etter min død, ville det ikke blitt nok penger til å betale for den der. Dessuten, med en slik dyr båt ville jeg ikke hatt hjerte til å dælje rundt i isen eller sette baugen i den svenske skjærgården når jeg skal på land. Hulda får nok holde livet ut. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.