Blesp Posted March 31, 2010 Share Posted March 31, 2010 Et kjapt spørsmål. Hvordan behandler dere antisklibelegget på plastbåtene deres? Er det mulig å polere? Kun vasking, eller finnes det en annen finurlig løsning som har gått meg hus forbi? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Blesp Posted April 2, 2010 Author Share Posted April 2, 2010 Løfter denne litt opp. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Åsabu Posted April 2, 2010 Share Posted April 2, 2010 Ingen som kan noen lurium triks for å få rent antiskli/ruglete dekk? jeg lurer også på det samme. Pakket netopp ut båten og vasket den. nesten umulig å få rent antiskli områdene. Har prøvd med oppvaskkost, men skiten sitter fremdeles i Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Uffe Posted April 2, 2010 Share Posted April 2, 2010 Fik for flere år siden denne opskrift af "John". Oxalsyre har fungeret for mig, men jeg har ikke vovet at vokse overfladen. Den kan blive meget glat, og det er jo ikke meningen. Hej ! Du må klare dig med det danske sprog, for hvis jeg prøver på Norsk, så går det helt galt. Jeg har selv haft et lignende problem på min Scampi (sejlbåd). Det eneste der virkelig hjalp var oxalsyre. En tynd blanding i varmt vand, skrubbe med børste - derefter skylle - skylle - skylle med fersk vand. Vaske med en god bådshampo - skylle - skylle og til sidst masser af voks i skridmønstret. Voksen påføres med en ren skobørste - og 'poleres' efter med en anden ren skobørste. Mit dæk blev som nyt - og har holdt flot i tre år nu. Håber du kan bruge min erfaring - ha en god sommer. John Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
aileenll Posted April 2, 2010 Share Posted April 2, 2010 Starbrite deck Cleaner, har jeg brukt med godt resultat. Sprut på skrubb med børste og spyl vekk. Mitt dekk ble rent! Beskytter også noe Kjøpte på Maritim prod nr 1101-45 Quote Aileen ll Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts