Jump to content

rulling, hva er galt med det?

:båt1

Recommended Posts

her på forumet og andre steder blir ofte rulling fremstilt veldig negativt. Hvorfor det :confused:

jeg persjonlig syns det er deilig at båten får sakte frem og tilbake i steden for å hoppe og slå i bølgene. :cryin:

så hva i allværden er galt med rulling! så lenge ikke det blir for mye av det gode så er jeg fornøgd jeg å hvis det blir det setter jeg jo bare gassen i bånn og rir pent over sjøen. :smiley:

så lenge ikke det blir for mye av det gode så er jeg fornøgd

:wink: det er akkurat det. hehe. Husk å unngå kulingen, selv innasjærs. Om man ikke har seilbåt da.

Jeg vil si det slik: En båt som ruller, er en sikker båt. Den følger med naturen og bølgene, og stritter ikke imot.

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Ikke noe galt med rullings. Men de med filter er vist litt bedre mot sår hals :confused:

Eneste problemet er at rullings slokker under 10 sek. meter mens de med filter brenner til leppa blir brannskadet.

så lenge det er under 10 sekm

:yesnod: det er fornuftig. Jeg har lagt meg på samme nivå, vinterstid enda lavere. Vil bare ha toppen laber bris vinterstid.

Sitter her beteksomfull og lurer på hva rulling er? :lol: Sikkert en del som fikk seg en god latter no :lol::giggle: Kansje jeg har rulling uten å vite om det sjøl :giggle:

If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw!

Sitter her beteksomfull og lurer på hva rulling er? : Kansje jeg har rulling uten å vite om det sjøl :giggle:

Tror du mente "liksomfull" Da kan man lure på om man er full eller bare litt ustø :giggle:

Jeg tror behovet for rulling har noe med lav alder å gjøre fordi det tar litt tid å venne seg av med barnevogna.

Ikke bland pupper inn i diskusjonen, for det er noe man introduseres for, blir avhengig av, må avvennes med fordi det blir flaut, og så blir det plutselig greit igjen.

Dette kalles faser i livet og noen kjeder seg åpenbart denne påsken.

Ikke bland pupper inn i diskusjonen, for det er noe man introduseres for, blir avhengig av, må avvennes med fordi det blir flaut, og så blir det plutselig greit igjen.

Var oppe en tur. Nå er jeg nede igjen. Beyoncie står på pause

Har erfart rulling både til lands og til vands :sailing:

Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<--