:båt1 Startet 1.April.2010 Del på Facebook Startet 1.April.2010 her på forumet og andre steder blir ofte rulling fremstilt veldig negativt. Hvorfor det jeg persjonlig syns det er deilig at båten får sakte frem og tilbake i steden for å hoppe og slå i bølgene. så hva i allværden er galt med rulling! så lenge ikke det blir for mye av det gode så er jeg fornøgd jeg å hvis det blir det setter jeg jo bare gassen i bånn og rir pent over sjøen. Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 1.April.2010 Del på Facebook Svart 1.April.2010 Landkrabber blir sjøsyke av rulling , og all pynten som egentlig ikke hører hjemme i båt, faller ned. Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 1.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.April.2010 all pynten i min båt er skrudd godt opp på veggen!!! Sitér dette innlegget Link to post
avsluttet Svart 1.April.2010 Del på Facebook Svart 1.April.2010 så lenge ikke det blir for mye av det gode så er jeg fornøgd det er akkurat det. hehe. Husk å unngå kulingen, selv innasjærs. Om man ikke har seilbåt da. Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 1.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.April.2010 jeg har aldri viket for været så lenge det er under 10 sekm over så rir jeg oppå sjøen med litt gass Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 1.April.2010 Del på Facebook Svart 1.April.2010 Jeg vil si det slik: En båt som ruller, er en sikker båt. Den følger med naturen og bølgene, og stritter ikke imot. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Pathfinder Svart 1.April.2010 Del på Facebook Svart 1.April.2010 Ikke noe galt med rullings. Men de med filter er vist litt bedre mot sår hals Eneste problemet er at rullings slokker under 10 sek. meter mens de med filter brenner til leppa blir brannskadet. Sitér dette innlegget Link to post
Pathfinder Svart 1.April.2010 Del på Facebook Svart 1.April.2010 Har du fått deg ny båt Båt1? Kan jo ikke være skuteløs hele sommeren. Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 1.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.April.2010 hehehe Pathfihnder den var gøy den Sitér dette innlegget Link to post
avsluttet Svart 1.April.2010 Del på Facebook Svart 1.April.2010 så lenge det er under 10 sekm det er fornuftig. Jeg har lagt meg på samme nivå, vinterstid enda lavere. Vil bare ha toppen laber bris vinterstid. Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 1.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.April.2010 nei ikke noen ny båt enda men kikker iherdig Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 1.April.2010 Del på Facebook Svart 1.April.2010 Sitter her beteksomfull og lurer på hva rulling er? Sikkert en del som fikk seg en god latter no Kansje jeg har rulling uten å vite om det sjøl Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
:båt1 Svart 1.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.April.2010 deplasmentbåter ruller som regel i sjøen SJØMANN gjør dette mye som jeg kan bekrefte det beyr at båten ruller fra side til side i sjøen. Sitér dette innlegget Link to post
Frank Allan Svart 1.April.2010 Del på Facebook Svart 1.April.2010 all pynten i min båt er skrudd godt opp på veggen!!! er vel ikke vegger i en båt???? Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 1.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.April.2010 bla bla bla skottene da Sitér dette innlegget Link to post
Pathfinder Svart 1.April.2010 Del på Facebook Svart 1.April.2010 Sitter her beteksomfull og lurer på hva rulling er? : Kansje jeg har rulling uten å vite om det sjøl Tror du mente "liksomfull" Da kan man lure på om man er full eller bare litt ustø Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 1.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.April.2010 så morsom du er i kveld da :lol: :lol: Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 1.April.2010 Del på Facebook Svart 1.April.2010 Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Pathfinder Svart 1.April.2010 Del på Facebook Svart 1.April.2010 så morsom du er i kveld da Har med nattverden å gjøre. Trodde det var min siste pils Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 1.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.April.2010 trodde jeg å Sitér dette innlegget Link to post
Pathfinder Svart 1.April.2010 Del på Facebook Svart 1.April.2010 Sitter å ser på Beyoncie på Grammy awards. Frua har sagt at det er på tide å legge seg. Hun sover. Hva gjør jeg? Påskenøtt? Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 1.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.April.2010 beyoncy synger vel bedre en rederinnen så sitt oppe du Sitér dette innlegget Link to post
logget av Svart 1.April.2010 Del på Facebook Svart 1.April.2010 Jeg tror behovet for rulling har noe med lav alder å gjøre fordi det tar litt tid å venne seg av med barnevogna. Ikke bland pupper inn i diskusjonen, for det er noe man introduseres for, blir avhengig av, må avvennes med fordi det blir flaut, og så blir det plutselig greit igjen. Dette kalles faser i livet og noen kjeder seg åpenbart denne påsken. Sitér dette innlegget Link to post
Pathfinder Svart 1.April.2010 Del på Facebook Svart 1.April.2010 Ikke bland pupper inn i diskusjonen, for det er noe man introduseres for, blir avhengig av, må avvennes med fordi det blir flaut, og så blir det plutselig greit igjen. Var oppe en tur. Nå er jeg nede igjen. Beyoncie står på pause Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 1.April.2010 Del på Facebook Svart 1.April.2010 Har erfart rulling både til lands og til vands Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.