berg1 Posted April 2, 2010 Share Posted April 2, 2010 Jeg bruker min Yamaha 75HK året rundt. I fjor hadde jeg noen problemer med motoren, men dette ordnet seg etter at jeg fikk skiftet eksternt drivstoff-filter/vannskiller. For noen dager siden har motoren begynt å fuske når jeg gir gass. Den går greit ved lavt turtall. Hva kan dette problemet være? Jeg har en intern tank knyttet til drivstoff-filteret. For å se om det var problemer med filteret, har jeg forsøkt med ekstern tank, uten at dette har løst problemet. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
snadrik Posted April 2, 2010 Share Posted April 2, 2010 begynn med å bytte tennplugger. Dette har du sikkert ikke gjort på lenge :-P Kanskje du skal sjekke forgasseren? Kan være falsk luft, feit blanding, for mye bensin. Forgasseren har en nål som du justerer hvor mye bensin den får, men jeg ville uansett begynt med pluggene. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
berg1 Posted April 2, 2010 Author Share Posted April 2, 2010 (edited) Flott! Nye plugger gjorde susen. Mange takk ;-) Edited April 2, 2010 by berg1 (see edit history) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
snadrik Posted April 2, 2010 Share Posted April 2, 2010 Bare hyggelig :-) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts