2xDiesel Startet 2.April.2010 Link til dette innlegget Startet 2.April.2010 ? Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 2.April.2010 Link til dette innlegget Svart 2.April.2010 Ja. Sitér dette innlegget Link to post
skilsø Svart 2.April.2010 Link til dette innlegget Svart 2.April.2010 Bare å lese å ta eksamen det vell Sitér dette innlegget Link to post
Bonita I Svart 2.April.2010 Link til dette innlegget Svart 2.April.2010 Jepp ingen problem - gjorde dette selv for et par år tilbake: Tok kontakt med Maritim Radio og avtalte tid for eksamen. Tror der ligger en oversikt over godkjente sensorer på sidene til Maritm Radio - som du kan gjøre en avtale med: Lykke til Sitér dette innlegget BONITA I Link to post
Ibiza 1 Svart 2.April.2010 Link til dette innlegget Svart 2.April.2010 Eller stikke innom en av de forhandlerne som nå har egne pc'er for eksamen - liste over disse er også på maritim radio sine sider. Sitér dette innlegget Link to post
2xDiesel Svart 2.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.April.2010 Takk for hjelpen! Det må jeg si, utposten Kristiansand har ikke et eneste eksamenssted Terninkast 0 Sitér dette innlegget Link to post
Muhammed Svart 3.April.2010 Link til dette innlegget Svart 3.April.2010 Takk for hjelpen! Det må jeg si, utposten Kristiansand har ikke et eneste eksamenssted Terninkast 0 Det har de, på jobben min har de netopp kjørt to kurs. Sørlandet maritime vgs. Sitér dette innlegget Link to post
2xDiesel Svart 3.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.April.2010 Beklager. men tror ikke dere sto oppført som eksamenssted i Telenor sin oversikt?!? Sitér dette innlegget Link to post
nimbuster Svart 3.April.2010 Link til dette innlegget Svart 3.April.2010 Det kan ha med at noen kurstilbydere bruker eksterne sensorer, og da er det kun disse "konsulentene" som kommer frem i den oversikten, mener jeg å vite. Det er no kadslikkig flere som tilbyr kurs, enn det er sensorer... Sitér dette innlegget Link to post
2xDiesel Svart 3.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.April.2010 Flott Da kan jeg ta kontakt med dere når jeg får lest meg opp på emnet for å avlegge eksamen! Sitér dette innlegget Link to post
hev Svart 3.April.2010 Link til dette innlegget Svart 3.April.2010 Det har de, på jobben min har de netopp kjørt to kurs. Sørlandet maritime vgs. 2xDiesel var vel ute etter steder han som privatist kan gå opp til eksamen? Har Sørlandet maritime denne muligheten, eller leier dere inn eksamensvakt/sensor ved avslutning av avholdte kurs? Tviler på at skolen både kan holde kurs og være sensor samtidig, det blir litt som "bukken og havresekken" Sitér dette innlegget Hjemmeside på WEB og på facebook. Arbeidssted er Florø Radio. Link to post
Muhammed Svart 4.April.2010 Link til dette innlegget Svart 4.April.2010 2xDiesel var vel ute etter steder han som privatist kan gå opp til eksamen? Har Sørlandet maritime denne muligheten, eller leier dere inn eksamensvakt/sensor ved avslutning av avholdte kurs? Tviler på at skolen både kan holde kurs og være sensor samtidig, det blir litt som "bukken og havresekken" Selvfølgelig kan man være sensor selv om man holder kurset, det er helt vanlig både når det gjelder kurs og på vanlige skoler. Sitér dette innlegget Link to post
hev Svart 4.April.2010 Link til dette innlegget Svart 4.April.2010 Selvfølgelig kan man være sensor selv om man holder kurset, det er helt vanlig både når det gjelder kurs og på vanlige skoler. Nei dette er da ingen selvfølgelighet, tvert imot! Det blir som om din sjåførlærer skulle bestemme om du får "lappen" eller ikke.... Tviler på at dette er vanlig praksis rundt omkring Sitér dette innlegget Hjemmeside på WEB og på facebook. Arbeidssted er Florø Radio. Link to post
Sjeldenutpå Svart 4.April.2010 Link til dette innlegget Svart 4.April.2010 ....i norsk skole har det alltid vert slik at man både underviser og eksaminerer. Det meste innen yrke, sikkerhet, anlegg,,,truck,lift,båtfører,... ja ... Er vel nesten bare kjøretøy på vei som ikkje har det slik? Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.