Akoya Posted April 3, 2010 Share Posted April 3, 2010 Hei. Jeg har en seibåt som stikker 1,6. Når jeg ligger i båtplassen på lavvann så går min kjøl nedi. Da viser min Raymarin st 60 3-4 meter. Jeg har lyst til den skal vise 0 meter. Hvordan justerer jeg st 60? Quote Maxi 95 Bavaria 36\3 http://www.facebook.com/reqs.php#/group.ph...5453&ref=mf Link to post Share on other sites More sharing options...
GeirT Posted April 3, 2010 Share Posted April 3, 2010 Du må inn i menyen for intrumentet ditt og sette offset. Du må vite avstanden mellom vannlinja og transduceren (svingeren) samt avsatanden mellom transduceren og underkant av kjølen. Selv setter jeg 2m avstand mellom transducer og underkant av kjølen, så har jeg plenty å gå på. Du skrev ikke hvilken type ST-60 instrument du har. Hvordan du går inn i menyen - og setter offset, står godt beskrevet i manualen, som du finner her på Raymarines sider. Geir Quote Geir Link to post Share on other sites More sharing options...
Mulligan Posted April 3, 2010 Share Posted April 3, 2010 Innvendig svinger? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts