Akoya Startet 3.April.2010 Link til dette innlegget Startet 3.April.2010 Hei. Jeg har en seibåt som stikker 1,6. Når jeg ligger i båtplassen på lavvann så går min kjøl nedi. Da viser min Raymarin st 60 3-4 meter. Jeg har lyst til den skal vise 0 meter. Hvordan justerer jeg st 60? Sitér dette innlegget Maxi 95 Bavaria 36\3 http://www.facebook.com/reqs.php#/group.ph...5453&ref=mf Link to post
GeirT Svart 3.April.2010 Link til dette innlegget Svart 3.April.2010 Du må inn i menyen for intrumentet ditt og sette offset. Du må vite avstanden mellom vannlinja og transduceren (svingeren) samt avsatanden mellom transduceren og underkant av kjølen. Selv setter jeg 2m avstand mellom transducer og underkant av kjølen, så har jeg plenty å gå på. Du skrev ikke hvilken type ST-60 instrument du har. Hvordan du går inn i menyen - og setter offset, står godt beskrevet i manualen, som du finner her på Raymarines sider. Geir Sitér dette innlegget Geir Link to post
Mulligan Svart 3.April.2010 Link til dette innlegget Svart 3.April.2010 Innvendig svinger? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.