knut_m Posted April 3, 2010 Share Posted April 3, 2010 (edited) Hvordan skal man fylle greaskoppen,er det bare å bruke en fettpresse eller skal man bare fylle den for hand til den er full?min greasekopp har ikke noe topp for å sette over når man har fylt den opp,er det rett? Har noe vanninntregning og tenkte det kunne være den som forårsaket dette. Edited April 3, 2010 by knut_m (see edit history) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
index Posted April 3, 2010 Share Posted April 3, 2010 Det høres ut til at du mangler toppen av smørekoppen din, hvis jeg forstår deg rett. Denne må du få tak i, eller klarer du ikke å presse inn grease. Fyll lokket nesten fullt for hånd, og skru til det strammer. Slakk litt av etterpå for å ikke få for stort trykk. Quote "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post Share on other sites More sharing options...
sofa Posted April 4, 2010 Share Posted April 4, 2010 Hei anbående den grease koppen , blir det galt å erstatte den med en smørenippel, det er jo litt enklere å presse inn litt fett da. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
knut_m Posted April 4, 2010 Author Share Posted April 4, 2010 Takker for svar,ser ut som toppen på koppen mangler.må vell prøve å få fatt i en da. Det Ser ut som det er en nippel for pressa på fremsiden av koppen så jeg er usikker på om det skal være noen topp der.Får ta en sjekk på dette. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
index Posted April 4, 2010 Share Posted April 4, 2010 Legg inn et bilde, så er det hele mye lettere å forholde seg til... Quote "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts