knut_m Startet 3.April.2010 Link til dette innlegget Startet 3.April.2010 (redigert) Hvordan skal man fylle greaskoppen,er det bare å bruke en fettpresse eller skal man bare fylle den for hand til den er full?min greasekopp har ikke noe topp for å sette over når man har fylt den opp,er det rett? Har noe vanninntregning og tenkte det kunne være den som forårsaket dette. Redigert 3.April.2010 av knut_m (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 3.April.2010 Link til dette innlegget Svart 3.April.2010 Det høres ut til at du mangler toppen av smørekoppen din, hvis jeg forstår deg rett. Denne må du få tak i, eller klarer du ikke å presse inn grease. Fyll lokket nesten fullt for hånd, og skru til det strammer. Slakk litt av etterpå for å ikke få for stort trykk. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
sofa Svart 4.April.2010 Link til dette innlegget Svart 4.April.2010 Hei anbående den grease koppen , blir det galt å erstatte den med en smørenippel, det er jo litt enklere å presse inn litt fett da. Sitér dette innlegget Link to post
knut_m Svart 4.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.April.2010 Takker for svar,ser ut som toppen på koppen mangler.må vell prøve å få fatt i en da. Det Ser ut som det er en nippel for pressa på fremsiden av koppen så jeg er usikker på om det skal være noen topp der.Får ta en sjekk på dette. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 4.April.2010 Link til dette innlegget Svart 4.April.2010 Legg inn et bilde, så er det hele mye lettere å forholde seg til... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.