RSy Posted April 4, 2010 Share Posted April 4, 2010 Jeg har søkt opp og ned i manualen til Garmin 4008, men klarer ikke å finne ut hvordan jeg kan vise tiden/klokke på navigasjonskartet. Er det noen som vet hvordan man stiller inn dette? RSy Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Laholm Posted April 6, 2010 Share Posted April 6, 2010 Har ikke brukt veldig mye tid på å se etter akkurat det, men det må da være mulig! I alle fall får vi beskjed om hvilket klokkeslett vi vil være fremme på waypoint/ ruteslutt, så da må det da være mulig å vise klokkeslettet? Noen med mer erfaring med disse plotterne som har løsingen klart for seg? Quote Laholm Link to post Share on other sites More sharing options...
Ojda Posted April 6, 2010 Share Posted April 6, 2010 Jada, det går fint, men litt vanskelig og finne. La plotteren vise vanlig navigasjonskart - trukk meny - trykk datalinjer - trykk cruise - tryk datalinjeoppsett, der kan du velge hva som skal vises i de forsjellige feltene. (Var jeg flink, måtte jukse og starte plotteren for og se). Quote Den som venter på noe godt kan gjerne vente litt til. Link to post Share on other sites More sharing options...
Laholm Posted April 6, 2010 Share Posted April 6, 2010 Takk! Skal gå i båten i morgen og sjekke det! Quote Laholm Link to post Share on other sites More sharing options...
RSy Posted April 6, 2010 Author Share Posted April 6, 2010 Supert, da skal jeg forsøke det! Takk for hjelpen! RSy Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Ojda Posted April 6, 2010 Share Posted April 6, 2010 Kan se ut som dette. Quote Den som venter på noe godt kan gjerne vente litt til. Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts