tomeriks Posted April 4, 2010 Share Posted April 4, 2010 Har en Suzuki 5hk 4 takt, som ikke går skikkelig. Jeg må ha litt choke på for å få den til å gå i det hele tatt, og den stopper på lave turtall. Virker som den kveles. Er det noen som kan hjelpe meg med hvor jeg bør begnne å søke etter feil?? Er veldig takknemlig for tips! Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
færd Posted April 4, 2010 Share Posted April 4, 2010 Hvis du må kjøre med choke på for at den skal gå så tyder det vel på at den får for lite bensin. Det første jeg ville sjekket var eventuelle bensin filtre. De kan jo være fulle av dritt. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
tomeriks Posted April 4, 2010 Author Share Posted April 4, 2010 Takk for tips! Da vet jeg hva problemet kanskje er. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts