Jump to content

Hva har du gjort med båten i dag?

Polarn

Recommended Posts

Idag var eg og testet jolle med påhengs, tok tid å få motoren i gang og den hostet, men ble bedre etterhvert, skal ta den med hjem og få mere omsorg til ny båtsesong neste år 2012 :thumbsup: , tok bilde av eksos bend i båt, så skal eg se og sammenlikne på internett slik at eg bestiller på nettet.

Redigert av torbi (see edit history)

Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura.

Vasket av det grønne slimet under. Den hadde nesten ikke grodd til min store forundring, men det så slik ut da det hadde grodd masse der hvor flappen jeg mista var. Tok meg 2,5 timer å få av alt gørra under. Etter det fikk resten av båten en grundig vask overbygg og skrog, vekk men alle fendermerker o.s.v. Videre blir det å klargjøre innvendig. Vask, rens og konservering av maskin. Så kommer burkan og borte vart`n.

Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<--

Måtte berge 2 av 3 båter i dag, plattgatter som slo i kanten på ein kai på det værste, fikk den lenger ut tilslutt.Så måtte eg lete etter 15 foteren min som hadde slete seg å som eg trodde va blitt knust, men nei den hadde rekt i ei stø å låg fint der, drog den litt mere opp å tjora den. Skuta håpe eg ligge trygt ved kaien selv om preseningen eg la over den igår ikke ser så fin ut nå hehehe

Endelig båt igjen

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...