Jump to content

Hva har du gjort med båten i dag?

Polarn

Recommended Posts

Hentet avfukteren etter noen prøvedager med mildvær, nå er det meldt kaldt igjen og ønsker ikke å risikere at den fryser i stykker.

Har ikke hatt noe hygrometer ombord, men kunne ikke merke noen forskjell på "luftkvaliteten" etter en liten uke med avfukteren på.. Nå er båten generelt lite plaget med kondens, men jeg får kjøpe et hygrometer slik at jeg kan måle resultatet ved neste periode med mildvær.

Løper no for 2 uka på rad nedi båten før jobb, etter jobb og gjerne en tur før legge tid og sjekker at sikringene på brygge anlegget står. Sliter når det blir skikkelig kaldt med anlegget på brygga.

Er i tillegg barnevakt for en P50 som ikke bør bli frossen..Heldigvi melder de varmere vær no.

Er det Diana V du passer på? Ser hun ligger og fryser nedi elva der..hehe

Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! :yesnod:

http://www.metrorestyling.com/3M-DI-NOC-Carbon-Fiber-Vinyl-s/4083.htm

Finnes i flere farger, utrolig lett å jobbe med og blir perfekt resultat :)

Takk skal du ha. Det ser ut til at de har et bredt utvalg av film. Jeg er avhengig av å få lagt filmen rundt i ganske krappe hjørner, så det blir nok å gå for film fra 3M først som sist hvis jeg velger å legge film.

/per

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...