Jump to content

Lakkering av barracuda 17

soleq

Recommended Posts

Heisann, skal lakkere min barracuda 17. og det eg lurer på er kor masse av dei gamle lakkane bør eg slipe vekk?

Her er oppbygninga på båten av lakk,grunning, osv. utenfra og innover.

-Grøn

-primer/grunning? er ein grå farge jaffal,så vil tru det.

-gul

-rød

-kvit (gelcoat muligens?)

Bør eg slipe vekk alt eller er det berre unødvendig masse arbeid? Lakken sitter godt på og ser ikkje tendens til at den har "sleppt" nokon plassar.

Barracuda cleveland 17" yamaha 90hk

Halco 17 foter u/motor (prosjekt)

ok. korleis kan eg sjekke om det er 1 eller 2k lakk? berre teste på eit lite område? hadde ikkje bestemt meg for lakk endå, men har vell noko 2k lakk ståande eg kan teste.

kas slipepapir bør eg bruke? (eksentersliper) tørr eller våt? har kjøpt 120 og 240 hittil men lurer på om 120 blir for grovt?

Etter sliping bør eg vell prime før lakking?

Skal sprøyte med biltema proff sprøyte. Er nok bedre enn mine kunnskapar. Må eg ha 2 forskjellige sprøyte? En til grunning og en til lakk? Er antipest noko eg må ha? Lakken blir trulig jotun shipolish eller topone. Viss eg får ein god pris på 2k lakk fra jotun kan det fort bli den.

Heisann!

Skal i gang med et tilsvarende prosjekt på min gamle Scand 550. og er interessert i å følge med på jobben du gjør, det virker som du er "kneppet" foran meg i prosessen.

Jeg tenker å gå på skroget "rund baut" - og male med fordriver, hvis ikke det ramler inn en sprøyte til meg for en rimelig penge....

okaij. så antipest er egentlig en slags primer/erstatter?

Har kontakter og får jotun hardtop til ca 300 pr/l. er ikkje det verdt å bruke 100kr ekstra istedefor å kjøpe biltema topcoat?

Antipest er en primer ja. I tillegg er den vanntett om man påfører nok strøk.

Hvis du får tak i Jotun til 300,- for literen (OBS: boksene er ikke en liter, tror de er 0,5) så hadde jeg nok kanskje gått for den. Jeg har kun brukt Biltema Topcoat i motorrommet hos meg, men der holder den seg i alle fall bra...

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

jepp,då var det testa med 2k biltema lakk på lakken på båten. Det er nok koking pågang der ja:S ser ut som å koke poteter berre mindre bobler og mindre format.

Er einaste alternativ å lakke med 1k lakk?

Blir det samma greia med 2k antipest/primer?

• 2 uker senere...

Då er båten lakkert ferdig under. vart sånn nogelunde fornøgd, fekk eit par sig i lakken men ellers bra:) (vesentlig bedre arbeid enn gamle)

Våtsliping og lakke meir er vell eit alternativ til å få det 100%??

Her er prudukta eg har brukt:

- jotun Vinyl Primer (primer)

- jotun nonstop (bunnstoff)

- jotun shipolin (lakk)

Grunnen til at eg har brukt 1komp produkt er pga reaksjonar (bobling) når eg brukte 2 komp.

snc11404.jpg

snc11403.jpg

Redigert av soleq (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...