Renita Posted April 5, 2010 Share Posted April 5, 2010 I kartplotteren min står det ei Sandisk brikke på denne står det en code; 5G409XL og dekningen er Bergen Arendal. det står også en dato; Apr 2003. Det jeg lurer på er hvilken type kart dette er, lurer på om det er Navionic? men er ikke sikker, jeg trenger nå flere kart og lurer også på hvilke kart jeg kan bruke på denne plotteren. Noen som vet ? Mvh Bjørn Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
heira Posted April 5, 2010 Share Posted April 5, 2010 Hei. Navionics Gold er den brikken som blir mest brukt til den plottermodellen. Det er sikkert andre karter som også passer, men utifra Seatronic sine selgere anbefalte de Navionic Gold Heira Quote 30 fots johnsonkrysser,et vannbestandig møbel.Ja ja så er atter en sesong over og vi starter opp med planlegging av kommende sesong. Båt er båt og vær er vær Link to post Share on other sites More sharing options...
Bømlo Posted April 5, 2010 Share Posted April 5, 2010 Navionics Gold XL9 funker ikke 100% i min 435i - den er klart mer ustabil enn med den gamle Navionics brikka (ikke helt sikker på format på denne). Mulig aller siste firmware vil hjelpe, men det er ingen indikasjoner på dette i ReleaseNotes. Ta gjerne en kontakt med Belamin - har fått veldig god hjelp de gangene jeg har lurt på noe. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Renita Posted April 6, 2010 Author Share Posted April 6, 2010 Da ble ny Navionic gold montert inn i plotteren, ser veldig bra ut ved første øyekast. Bjørn Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts