Dieselboy Svart 8.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2010 Kanskje en skulle lære seg flere hemligheter rundt disse små boksene som gir (når de virker) god varme. Sitér dette innlegget Link to post
Nordbø Svart 15.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2011 Hei! Jeg hadde en slik D1L varmer en gang som virket perfekt når den ble testet i benk. Når jeg monterte den i båt putret den og sotet. Ble lei og pakket ned varmeren i en eske der ligger den enda:o) Jeg spurte en gang en spesialist hva dette kunne være han sa at på disse måtte en ha like lang eksosslange som lufttilførselslange til brennkammer. Kan det være en løsning på noen av problemene?? Sitér dette innlegget Link to post
Jompis Svart 21.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2014 Hei Nordbø Har du den eberspacher d1l liggende nedpakka endå ? Vil du kvitte deg med den ? Er ute etter deler Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.