TrondAW Startet 6.April.2010 Link til dette innlegget Startet 6.April.2010 Jeg får ikke åpnet bunnpluggen som vist på bildet. Sporet som går over hele pluggens diameter er ca. 4-5 cm langt. Har prøvd med en stor skrutrekker, men jeg får ikke nok kraft med den. Forslag mottas med takk. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 6.April.2010 Link til dette innlegget Svart 6.April.2010 Jeg ville bøyd til ett flattjern, og slipt dette så det går akkurat i sporet. Sitér dette innlegget Link to post
Hobby 430 Sport Svart 6.April.2010 Link til dette innlegget Svart 6.April.2010 Som bastard og en skifenøkkel på flattjærnet. når du setter den i igjen smører du et tynt lag med vasslin på oringen som sitter på insiden Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
argghhh Svart 6.April.2010 Link til dette innlegget Svart 6.April.2010 (redigert) Jeg sleit også med dette , endte opp med hammer og meisel . kakket forsiktig til den løsnet , resten gikk med et stor skrujern Redigert 6.April.2010 av argghhh (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
TrondAW Svart 6.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.April.2010 Takk for tipsa. Satser på at dette ordner seg. Hvorfor er denne pluggen her? Er det kondens som samles bak ? Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 6.April.2010 Link til dette innlegget Svart 6.April.2010 Kondens og vann som diffunderer gjennom plasten og ørsmå krakeleringer og sprekker. På eldre båter er det ikke uvanlig at bunnen er full av vann. Sitér dette innlegget Link to post
TrondAW Svart 6.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.April.2010 Blir spennende å åpne da. Har hatt båten i 5 år uten å ha tenk på å tømme kondensen. Håper nesten det er en del vann der, så vil båten gå litt raskere opp i plan. Sitér dette innlegget Link to post
simon_a Svart 6.April.2010 Link til dette innlegget Svart 6.April.2010 Biltemas slagskrumeisel er tingen her. Sett i det store bitset, pass på at den skrur riktige veien når du slår. Sitér dette innlegget Jo mer det bråker, dess gladere jeg blir! 2-takt er best! Zippen skal hete -Slick-.. Link to post
ahamm Svart 6.April.2010 Link til dette innlegget Svart 6.April.2010 Skrap rent først så slipper den nok lettere. Sitér dette innlegget Har "Daycruiser", er "folk i båt", opptatt av kortsiktig glede i form av fartsrus, beryktet for å bruke den fryktelige paraplydreggen. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.