ocvmelbye Svart 13.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.April.2010 Er ikke det en bil?:p Tror egentli autovern tåler en god del, men det kommer ann på tralla du har Sitér dette innlegget Link to post
Hydrox Svart 13.April.2010 Link til dette innlegget Svart 13.April.2010 Er ikke det en bil?:p Stemmer det, VW har en slik og Windy produserer dem på lisens.. Sitér dette innlegget Link to post
opus Svart 14.April.2010 Link til dette innlegget Svart 14.April.2010 Her har du kanskje en passende tralle, fiks ferdig. Salgsannonse, 999kr: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/an...nnkode=21677329 Sitér dette innlegget Link to post
sofa Svart 14.April.2010 Link til dette innlegget Svart 14.April.2010 Hei er autovern en god ide?? jeg ser for meg at sjøen fyller rennen med sand og grus og da er det lite som styrer vognen og en avsporing er nært fårestående, og det ville vært noe dritt. Sitér dette innlegget Link to post
ocvmelbye Svart 14.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.April.2010 Jeg skal feste på 4 koster foran hjulene så er det problemet vekke ;) Sitér dette innlegget Link to post
Hydrox Svart 14.April.2010 Link til dette innlegget Svart 14.April.2010 Heier autovern en god ide?? jeg ser for meg at sjøen fyller rennen med sand og grus og da er det lite som styrer vognen og en avsporing er nært fårestående Av og til forekommer det at det er fjære sjø, det gjelder da å benytte seg av dette til å gjøre rein slippen Sitér dette innlegget Link to post
10ta9c Svart 3.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2010 Kom til å tenke på denne tråden da jeg var i naustet her om dagen. Disse tror jeg er ca 8 år gamle. Så bra ut i fjor, men skinnet kan bedra. Sitér dette innlegget Oppussing av Alicraft 26 Trebåtfestivalen i Ulsteinvik 16-19 Aug. Link to post
LeBris Svart 3.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2010 hvis det blir en jobb som må gjøres hvert 5 år da så er det jo ikke gale allikavel? jevnlig vedlikehold må vel til uansett:) Sitér dette innlegget Sjøfolk er som trekkfuglene; de føler seg hjemme både i syd og nord! Link to post
pege Svart 5.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2010 Svar angående trådløs fjernkontroll. Kjøp en slik fjernkontroll som selges hos CO for å kontrollere lamper og lys i huset. Bruker selv en slik til min vinsj. Hjemmelaget, gearkasse fra Saab 96, motor fra en sementblander, nokk fra et bombekasterrør. fire gear forover et bak. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.