atvv Startet 8.April.2010 Del på Facebook Startet 8.April.2010 Da ble det en northstar 121,er det noe som har noen tips med den maskina? Er det noen innstillinger som man bør ta.....eller er det bare og fyre opp. Sitér dette innlegget Link to post
borghans Svart 9.April.2010 Del på Facebook Svart 9.April.2010 Har også en sånn, men den var brukt i demo. Den er enkel og logisk i bruk. Fikk montert radarantenna igår, her var det bare tut og kjør. Klart og fint bilde. Men jeg lurer fortsatt på hvordan jeg får slått på og justert kursstreken (den streken som er foran båtsymbolet, som viser hvor man styrer) Sitér dette innlegget Link to post
atvv Svart 9.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.April.2010 ok, den baugstreken som blir lengre etter som hastigheten øker! Er det ingenn strek der nå. Kalles den også kursorstrek? Sitér dette innlegget Link to post
borghans Svart 9.April.2010 Del på Facebook Svart 9.April.2010 Nei, prøver å finne ut hvordan jeg slår den på. Har lest og lest i manualen men ikke funnet ut hvordan ennå. Men det går ann, det vet jeg Sitér dette innlegget Link to post
GeirT Svart 9.April.2010 Del på Facebook Svart 9.April.2010 (redigert) Det du kaller kursorstrek/baugstrek heter Projected Course i manualen. Det er beskrevet i kapittel 3.4 og 19.2 Projected course viser COG (kurs over grunnen) og avstand til der du vil være om x-antall minutter. Lengden på kurslinjen avhenger av hvor langt frem i tid du vil den skal vise posisjonen og farten din. Tiden setter du selv. (Se kapt. 19.2) Geir Redigert 9.April.2010 av GeirT (see edit history) Sitér dette innlegget Geir Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.