svarsko Startet 8.April.2010 Del på Facebook Startet 8.April.2010 Nok en fin tur på sjøen med masse fin fisk. Og når man får storfisk er det ekstra morro. (22 kg) Litt tyngde når to store biter samtidig. Sitér dette innlegget Link to post
m/s draugen Svart 8.April.2010 Del på Facebook Svart 8.April.2010 Å fytti f...den var fin.morro med slikt på kroken vil jeg tro. Sitér dette innlegget Link to post
Tintin Svart 8.April.2010 Del på Facebook Svart 8.April.2010 Artig å se hva du får til svarsko. Så kan vi andre sitte i byen og være sjalu - med litt lenger å gå førr å hente ordentlig fesk :) Sitér dette innlegget Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter. Link to post
Jens Henrik Svart 8.April.2010 Del på Facebook Svart 8.April.2010 (redigert) Nå savner jeg å fiske! Bra fangst! Gleder meg til sommeren! Redigert 8.April.2010 av Jens Henrik (see edit history) Sitér dette innlegget 14 År Arimar 360 Custom Targa m/ 9,9 (15) hk yamaha v-max jr - Vest i båt er alltid like kjekt å ha! ;-) Link to post
Gurba Svart 8.April.2010 Del på Facebook Svart 8.April.2010 Fytte rakker'n... Det må ha dratt i snøret ? Sitér dette innlegget Link to post
svarsko Svart 8.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.April.2010 joda, det dro skikkelig i snøret og så spennende når en kjenner at det er noe tungt som drar i enden. Det har vel sine fordeler å ha fiskefatet rett utfør stuedøra. Gleder meg til neste tur. Sitér dette innlegget Link to post
BEG Svart 8.April.2010 Del på Facebook Svart 8.April.2010 Tenkte jeg skulle legge ut bildet av sjø-ørreten jeg fikk her i Oslo-fjorden sist helg, men får feilmelding om at bildet er for stort Mvh. BEG Sitér dette innlegget Jeg har muligens ikke alltid rett, men til gjengjeld tar jeg aldri feil. Link to post
etape90 Svart 8.April.2010 Del på Facebook Svart 8.April.2010 (redigert) Fantastisk kommentar BEG! Flotte fisker du har dratt opp svarsko! Redigert 8.April.2010 av etape90 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.