Penny Startet 8.April.2010 Del på Facebook Startet 8.April.2010 Formidler denne for pårørende: --- Er det noen som kan være med å søke, eller stille med båt fredag/lørdag HRS koordinerer arbeidet. Kan du hjelpe kontakt HRS 51 64 60 00, eller John eller Oddvar 91589198 eller meg 97782384 --- Personlig vet jeg kun det som står i Aftenbladet, så det nytter ikke å spørre meg om ting her på baatplassen, jeg bare formidler meldingen. Sitér dette innlegget Link to post
Ficher Svart 9.April.2010 Del på Facebook Svart 9.April.2010 Jeg kommer til og være på nord siden av Rennesøy /Boknafjorden denne helgen. ( søk området) Kommer til og ha ekstra godt utkikk denne helgen når jeg er ute og fisker . Oppfordrer alle andre som er i området og gjøre det samme. Sitér dette innlegget Link to post
S/Y Emma Svart 9.April.2010 Del på Facebook Svart 9.April.2010 Håper han har greidd å kome seg i land på ein holme eller noko. Magnar er ein skikkeleg båtmann, friluftsmann og ein generell kjernekar. Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
Penny Svart 9.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.April.2010 Fikk en rettelse nå: Det er politiet, ikke HRS som koordinerer letingen nå. Det foretrukne kontaktnummeret er 91589198 Sitér dette innlegget Link to post
Hobby 430 Sport Svart 9.April.2010 Del på Facebook Svart 9.April.2010 Skal på fisketur fra Kårstø mot rennesøy i morgen og skal holde utkikk etter savnede!! Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
Hobby 430 Sport Svart 16.Juli.2011 Del på Facebook Svart 16.Juli.2011 Er vedkommende fortsatt savnet?? Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
S/Y Emma Svart 16.Juli.2011 Del på Facebook Svart 16.Juli.2011 Så vidt eg kjenner til, vart han aldri funne. Det vart halde ein kranseseremoni for han i slutten av mai i år. Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
Poseidon Svart 17.Juli.2011 Del på Facebook Svart 17.Juli.2011 Helt uavhengig av denne vonde ulykken: Hvis noen flere som ferdes i små plastikkbåter hadde visst hvor fort de "forsvinner" mellom sjøekko og smågraps på radarskjermene, så hadde de løpt livet til nærmeste utstyrsbutikk for å kjøpe seg en radarreflektor Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Hafrsfjord Svart 17.Juli.2011 Del på Facebook Svart 17.Juli.2011 Helt uavhengig av denne vonde ulykken: ............ så hadde de løpt livet til nærmeste utstyrsbutikk for å kjøpe seg en radarreflektor Har tenkt tanken mange ganger, men jeg ender som regel opp med spørsmålet om hvor skal jeg plassere en radarreflektor på en snekke uten mast. Høyeste punktet er ankerlanternen som stikker ca 10 cm over høyeste punktet på kalesjen. Gode forslag mottas, helst med bilde... Sitér dette innlegget Link to post
SIR DAY Svart 17.Juli.2011 Del på Facebook Svart 17.Juli.2011 Så framt du ikke skal ut på havet i høye bølger holder det med at du plasserer reflektoren i dekkshøyde. Da vil du være synlig på iallfall 5-6 Nm avstand. Det finnes mange typer, og kjøper du en av "rørtypen", så går den fint å feste til rekka. http://www.delupe.no/shop/?q=Radarreflektor&gclid=CM_ZnfnDiKoCFdkz3wodNUyz1A Sitér dette innlegget --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- "Båter" er av TRE.... ;-) SY LADY DAY - LI 6944 - MMSI 258144350 (ikke aktivert!) Link to post
Hafrsfjord Svart 17.Juli.2011 Del på Facebook Svart 17.Juli.2011 .......... Det finnes mange typer, og kjøper du en av "rørtypen", så går den fint å feste til rekka. http://www.delupe.no/shop/?q=Radarreflektor&gclid=CM_ZnfnDiKoCFdkz3wodNUyz1A Må den ikke plasseres slik at den er synlig 360 0? Hvis ikke, så løser jo det problemet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.