mercury Startet 9.April.2010 Del på Facebook Startet 9.April.2010 Noen som vet om en vanlig såpe som egner seg veldig bra til kalesje vask i en stor balje? Ell er det kun orginal kalesje vask som duger godt nok? Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 9.April.2010 Del på Facebook Svart 9.April.2010 Jeg bruker lunkent vann med Bio-Tex. Lar kalesjen ligge i dette vaskevannet i 4-5 timer. Skrubber forsiktig med en myk børste hvis det er gjenstridige flekker. Skyller godt med rent vann og henger kalesjen til tørk. Sitér dette innlegget Link to post
Bøljan Svart 9.April.2010 Del på Facebook Svart 9.April.2010 Vasket sprayhood`n igår, stappet den inn i vaskemaskinen på 30 gr. mix program omo color og 400 omdr. sentrifugering. Resultat: Veldig bra Sitér dette innlegget Link to post
mercury Svart 9.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.April.2010 takk for svar:=) Sitér dette innlegget Link to post
mercury Svart 9.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.April.2010 Men skal jeg bruke flytende biotex ell pulver? og impregnering på innsiden ell utsiden? ingen svare jo det samme;( Sitér dette innlegget Link to post
båtliv Svart 9.April.2010 Del på Facebook Svart 9.April.2010 du kan bruke pulver, det gjorde jeg. bra resultat impregner fra utsiden Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.