Frank v. Posted February 1, 2003 Share Posted February 1, 2003 Etter full overhaling av motor blei den startet i dag,stående på pall og godt surret fast. Alt i den skjønneste orden,kan du tenke deg en mer nydelig lyd etter mange timer arbeid. ORGASMISK SPØR DU MEG. :wink: Quote Link to post
BK Posted February 1, 2003 Share Posted February 1, 2003 Ååå ikke si mere jeg sitter ute på ekkofisk og hjemme ligger sprell nye foringer, stempler, lagre mm og venter på å få lage lyder.................... jeg pinest Gøy at motoren din ikke knurret Lykke til videre med Godlydmotoren Quote Link to post
Marna Posted February 1, 2003 Share Posted February 1, 2003 Kan en, i all beskjedenhet få spørre om hva slags motor?? M. Quote Marna Link to post
Frank v. Posted February 1, 2003 Author Share Posted February 1, 2003 Motoren er en bmw D190. 165hk turbo diesel.(nye sylinderforinger, stempler,slipa veiv og samtlige pakninger og o ringer byttet. Quote Link to post
Recommended Posts