Frank v. Startet 1.Februar.2003 Del på Facebook Startet 1.Februar.2003 Etter full overhaling av motor blei den startet i dag,stående på pall og godt surret fast. Alt i den skjønneste orden,kan du tenke deg en mer nydelig lyd etter mange timer arbeid. ORGASMISK SPØR DU MEG. :wink: Sitér dette innlegget Link to post
BK Svart 1.Februar.2003 Del på Facebook Svart 1.Februar.2003 Ååå ikke si mere jeg sitter ute på ekkofisk og hjemme ligger sprell nye foringer, stempler, lagre mm og venter på å få lage lyder.................... jeg pinest Gøy at motoren din ikke knurret Lykke til videre med Godlydmotoren Sitér dette innlegget Link to post
Marna Svart 1.Februar.2003 Del på Facebook Svart 1.Februar.2003 Kan en, i all beskjedenhet få spørre om hva slags motor?? M. Sitér dette innlegget Marna Link to post
Frank v. Svart 1.Februar.2003 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Februar.2003 Motoren er en bmw D190. 165hk turbo diesel.(nye sylinderforinger, stempler,slipa veiv og samtlige pakninger og o ringer byttet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.