soleq Startet 12.April.2010 Link til dette innlegget Startet 12.April.2010 Hei. Lurer på å kjøpe hvit skai fra stoffogstil.no. er 1/3 av prisen i forhold til i butikken her eg bur:O Skal brukast til å trekke sidene,sofa og dashen i barracudan. Er kvaliteten bra? lett å trekke? Sitér dette innlegget Barracuda cleveland 17" yamaha 90hk Halco 17 foter u/motor (prosjekt) Link to post
Bjartn Svart 12.April.2010 Link til dette innlegget Svart 12.April.2010 Jeg kjøpte en rull for et par måneder siden. De blir besydd akkurat nå. Putene skal være ferdig til 17.mai-helgen. Før det er det vanskelig å si noenting, men jeg tror ikke du skal være redd for den skaien. Jeg var innom butikken i Trondheim og de sa det var veldig mange som brukte dette i båt. Stoff og stil er vel en seriøs stoffbutikk, så jeg går egentlig ut fra at skaien er av tilfredsstillende kvalitet. Kjennes fin ut. Skal si noe om hvordan putene ble og hvordan de var å sy i prosjekttråden min, men det blir ikke før uti mai. Sitér dette innlegget Det er to ting jeg har for lite av - tid og penger. Men båt skal man ha! Min prosjekttråd her på BP Link to post
soleq Svart 12.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.April.2010 Er så billig at eg tar sjangsen eg, er sikkert meir enn bra nok;) Legg ut bilder av putene dine når dei er ferdige då:) Sitér dette innlegget Barracuda cleveland 17" yamaha 90hk Halco 17 foter u/motor (prosjekt) Link to post
kjetika Svart 12.April.2010 Link til dette innlegget Svart 12.April.2010 Har kjørt en sesong med skai fra Stoff & Stil. Kan ikke se at det skal være noe dårligere enn annet. Jeg er veldig godt fornøyd og har nettopp handlet mer! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.