killmeister Startet 12.April.2010 Del på Facebook Startet 12.April.2010 Hei. Jeg er på jakt etter noen som selger rør til kalesje. (sørlandet) Lengden bør være Ca. 3m. Ser for meg aluminium eller syrefast, men er usikker på hvilke dimmensjon jeg i så tilfelle bør bruke ved de ulike metallene. Hva er "normal" utvendig diameter på slike rør? Takker for svar! Sitér dette innlegget Link to post
Niko76 Svart 12.April.2010 Del på Facebook Svart 12.April.2010 Vet ikke om disse leverer bare stenger, men jeg kjøpte nettopp ny kalesje med nye stenger fra Salmaker og kalesjeservice, Dvergsnesveien 130, Kristiansand Tel: 38045990. Er ikke sikker på dimensjonen på disse. Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 12.April.2010 Del på Facebook Svart 12.April.2010 Jens Sagen i Kristiansand har stort utvalg i slike deler. Sitér dette innlegget Link to post
Aquadoren Svart 12.April.2010 Del på Facebook Svart 12.April.2010 Hvordan bøyer man til stengene i feks syrefast? Sitér dette innlegget Bedre med en dårlig dag i båten enn en god dag på jobben.. Link to post
joca Svart 12.April.2010 Del på Facebook Svart 12.April.2010 http://www.seasea.no/SectionList.aspx?CatID=3530 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.