Bitteliten Startet 12.April.2010 Link til dette innlegget Startet 12.April.2010 Fikk pris på 1700 kroner for 3 klistremerker fra Yamaha noen som har tips om hvor de kan skaffes billigere? Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 12.April.2010 Link til dette innlegget Svart 12.April.2010 (redigert) Du kan jo sjekke han her: http://www.replicals.com/index.php?cPath=47_45 Det han ikke har lager han gjerne hvis du kan sende foto m/målestokk av de gamle. Eller søk på Ebay, mange som lager merker der... Jeg holdt på med dette på en Mercury 50hk vi skulle lakke om, men da jeg sjekket med forhandler kostet komplett originalsett med 2006-dekaler til Mercury 450,- Så da ble det originale på meg. I følge forhandler hadde Merc lagt om prispolitikken for en del år siden. Antar de koster 20 kroner å produsere... Redigert 12.April.2010 av Honduras (see edit history) Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Bitteliten Svart 13.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.April.2010 takk for tipsene har bestilt fra replicals - så får vi se om vi får noe etterhvert Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 1.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2010 (redigert) En uke forsinket pga aske kom dekalene i posten. Ikke lik de originale Vmax Jr dekalene -men det er veldgi fine synes jeg. Var greit å montere også. Brukte såpevann på sprayflaske først slik at dekalene ble montert vått. Det er beskyttelesfilm over selve dekalet som tas av etter montering også (ligner på kontaktpapir). Så var det bare å presse bort vannet. Det hele tok vel en drøy halvtime. Og her er resultatet: Så får vi se om vi (dvs jeg og jeg og kona) blir enige om vi beholder den eller https://baatplassen.no/p/showproduct.php?pr...571&cat=500 selger den med jolla Jolla er i hvertfall gjort klar for salg. Vasket og nypolert står den i garasjen. Redigert 1.Mai.2010 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.