umulium Startet 13.April.2010 Del på Facebook Startet 13.April.2010 Vi har ligget i boblehavn i vinter, men trenger en tur på land for stoffing, bytte av anoder og annen puss, helst i slutten av april i forbindelse med vårpussen. Er det noen som vet om et sted i Osloområdet som kan ha kapasitet til dette nå for en 32 fots seilbåt? De jeg har kontaktet vil først sette ut alle båtene først som har vært på land i vinter, og da snakker vi fort etter 17 mai. Alle tips tas i mot med takk Sitér dette innlegget Link to post
CSL Svart 13.April.2010 Del på Facebook Svart 13.April.2010 Vil tro de fleste vi ha ut opplagsbåtene først, men prøv hos foreningene innerst i Bestumkilen. Sitér dette innlegget VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været! Link to post
prin435 Svart 13.April.2010 Del på Facebook Svart 13.April.2010 Prøv Jacobsen Marina Nesset. Der burde de ha plass. Sitér dette innlegget Princess 435 Pretty Woman, Oslo Link to post
umulium Svart 14.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.April.2010 Takk for tips. Jeg skal sjekke med marinaen på Nesset. OMB i Bestumkilen er en av dem jeg allerede har snakket med. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.