festivaljunkie Startet 13.April.2010 Del på Facebook Startet 13.April.2010 Hvor mye arbeid for å få i stand tre snekke??? har stått på land i ca 20 år inne på ett naust Sitér dette innlegget Edelt er mennesket, jorden er rik! Finnes her nød og sult skyldes det svik. Link to post
Jens Henrik Svart 13.April.2010 Del på Facebook Svart 13.April.2010 (redigert) Jeg har ikke noe erfaring med tre-snekker.. Men er det en ting jeg vet, så tar det laaaang tid å få istand alle type tre båter.. Redigert 13.April.2010 av Jens Henrik (see edit history) Sitér dette innlegget 14 År Arimar 360 Custom Targa m/ 9,9 (15) hk yamaha v-max jr - Vest i båt er alltid like kjekt å ha! ;-) Link to post
Ole Olsen Svart 13.April.2010 Del på Facebook Svart 13.April.2010 hei om du først starter, så blir du aldrig ferdig er nå min erfaring.. kjøpte ei snekke for noen år siden, å byttet en hel del av kjølbordene først. Så mestparten av inventaret. men når jeg fikk den på vannet, var jeg likavell ikke fornøyd. Så nå har jeg akkurat blitt ferdig å rive hele greia...... er bare et nakent skrog igjen. Men ikke gi opp om du virkelig har lyst......er en jobb du aldrig vil glemme, å masse erfaring som du aldrig kommer til å få på annen måte. Så STÅ PÅ Sitér dette innlegget Link to post
Jens Henrik Svart 13.April.2010 Del på Facebook Svart 13.April.2010 helt enig, hvis man virkelig brenner for trebåter/tre-snekker så er det noe man ikke må gi opp! ;) Som en venn av meg sa en gang "tre-snekker er det mer jobb med, enn det er å kjøre med båten." Sitér dette innlegget 14 År Arimar 360 Custom Targa m/ 9,9 (15) hk yamaha v-max jr - Vest i båt er alltid like kjekt å ha! ;-) Link to post
:båt1 Svart 13.April.2010 Del på Facebook Svart 13.April.2010 det tar laaaaaaaaaaang tid Sitér dette innlegget Link to post
Håp Svart 13.April.2010 Del på Facebook Svart 13.April.2010 Hvor mye arbeid for å få i stand tre snekke??? har stått på land i ca 20 år inne på ett naust For deg er det vel bare en liten håndspåleggelse som skal til for å få den i stand Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 13.April.2010 Del på Facebook Svart 13.April.2010 Å "få i stand" kan bety allverden. Jeg kjøpte en gamel tresnekke for noen år side som allerede var "i stand". Likevel jobber jeg med å få den mer strøken hele tiden. Det er blitt en lidenskap. Vis gjerne et bilde av båten, så kan vi lettere uttale oss. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Ole Olsen Svart 13.April.2010 Del på Facebook Svart 13.April.2010 men jo mere du selv gjør med den, jo mere vet du at det holder å er som du selv vil ha det.... Men du må ha god tålmodighet. Å ikke minst koster det en del. Men dersom du tar dette som et langprosjekt, trenger det ikke koste deg skjorta. Sitér dette innlegget Link to post
Hallais Svart 13.April.2010 Del på Facebook Svart 13.April.2010 ..... tre snekke........ Hvorfor båt, kan vel bare gå på vannet ? Sitér dette innlegget Krokede ror gjere lang fjord. Mvh, "Minitrawler" Hallais Link to post
sodne Svart 14.April.2010 Del på Facebook Svart 14.April.2010 Kan du ikkje spørr far din om hjelp da, han hjalp jo Noah Sitér dette innlegget stå i ro båt! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.