kringeland Startet 13.April.2010 Del på Facebook Startet 13.April.2010 Er det noen som har laget luke over leider til fly på Princess 45 (88 mod) som kan bidra med bilder og erfaringer ? Sitér dette innlegget Statens Vegvesen har snudd og lover penger til oppgradering og fortsatt drift Skjoldastraumen sluse Link to post
Fru Jacobsen Svart 13.April.2010 Del på Facebook Svart 13.April.2010 Er det noen som har laget luke over leider til fly på Princess 45 (88 mod) som kan bidra med bilder og erfaringer ? Sliter du med regnværet? jeg også - veldig tåpelig patent på en lukekarm, jeg må se litt på dette selv i løpet av året. Kommer jeg på en god idè så skal jeg si fra Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
:båt1 Svart 13.April.2010 Del på Facebook Svart 13.April.2010 har dere hørt om PRESENNING Sitér dette innlegget Link to post
ebonita Svart 14.April.2010 Del på Facebook Svart 14.April.2010 Lägg in lite bilder så kommer nog konstruktörerna på banan... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.