Bitteliten Startet 13.April.2010 Del på Facebook Startet 13.April.2010 Er det fortsatt gjestebrygge bak Kokeriet? Er det OK å ligge der i helgen? har ikke så lyst på sigaretter og knuste ølglass på båten. Er det andre steder å ligge i Sandefjord i gangavstand fra sentrum Sitér dette innlegget Link to post
tommy Svart 14.April.2010 Del på Facebook Svart 14.April.2010 De gangene jeg har frekventert Sandefjord så har jeg alltid brukt gjestehavna til Rica hotel, dette har tidligere gitt full tilgang til alle hotellets fasiliteter, som frokost dusj og om jeg husker rett så var det basseng der også, du får riktig nok ganske godt utsyn til strømstad båtene men det gjør man vel uansett hvor du ligger der, det er riktig nok noen år siden jeg var der men det var den gang helt ok og ligge der også slipper du unna masse folk. Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 14.April.2010 Del på Facebook Svart 14.April.2010 (redigert) Er en ny gjestehavn inne i vestre del av hesteskoen, rett ved siden av parkbrygga. Stille og rolig. Vann og strøm ble koblet til når jeg kom. Jeg har nå bodd her i en uke, og blir liggende i 12 dager til. OBS. Grunnt på de innerste plassene. Det er fortsatt ei brygge ved Park. Men tror ikke man kan bruke faselitetene på hotellet noe mer. For noen år siden, spurte jeg i reseptionen om jeg kunne ligge på brygga deres i noen dager. Virket ikke som om reseptionisten engang viste at de hadde noen brygge. Redigert 14.April.2010 av Mariell (see edit history) Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Bitteliten Svart 14.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.April.2010 Er det samme innseiling "gjennom hullet i bryggene" til den nye gjestebrygga i hesteskoen? hvor dypt er det der? Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 14.April.2010 Del på Facebook Svart 14.April.2010 Stemmer inn hullet. Dybden her jeg ligger er drøye 2 mtr. sjekket med båtshaken akkurat nå. Inne ved spuntveggen 50 cm. I høst var det en større seilbåt som prøvde å komme inn til "Park brygga", det gikk ikke. Men han kom greit inn i ytterste båsen i gjestehavnen. Ser ut til å være 2 mtr. inn til nest innerste bås. Er kun strøm på den sørligste brygga (der hvor Mariell ligger). Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.