sol Startet 14.April.2010 Del på Facebook Startet 14.April.2010 Hallo folkens Har nytt DPS drev fra VP i fjor.Har lyst til å bevare utseende så lenge som mulig før jeg ev senere (om noen år) bruker drevspray. Tenke å rengjøre det og så polere det med Autosol.Noen synspunkter? Sitér dette innlegget Link to post
sol Svart 15.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.April.2010 Ingen som har prøvd dette? Sitér dette innlegget Link to post
snod Svart 15.April.2010 Del på Facebook Svart 15.April.2010 Er det ikke mye aluminium på dette drevet? Ingen god idè å polere bort oksidasjonsbelegget vel? Jeg er ingen materialekspert, men mener å huske at rustbelegget på alu hindrer videre korrosjon, fjernes belegget vil korrosjon fortsette. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 15.April.2010 Del på Facebook Svart 15.April.2010 Ingen god idè å polere bort oksidasjonsbelegget vel? Går da ut fra at drevet er lakkert, jeg har ennå ikke sett et som er levert uten lakk.... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Mouche Svart 15.April.2010 Del på Facebook Svart 15.April.2010 Som får meg til å si at det ikke er noe problem å bruke Autosol! Bruker det selv på mine påhengere og da snakker jeg også om alt som i drift befinner seg under vannet hvilket vel blir å likestille med et drev. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.