Jump to content

Treskrog inne i båten


jorhei

Recommended Posts

Bilde

 

Slik ser skroget ut på innsiden av baugen og på innsiden bak i poppen. Er det nødvendig for meg å pusse/skrape ned/bort dette og lakke det opp igjen, eller er det ikke nødvendig?

Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!!

HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER.

Link to post
Share on other sites

Jeg hadde trebåt fram til i fjor, hadde den bare i ett år og jeg tok jobben med det. Gjør du det så blir det "bærre lækkert." Tror ikke det har så mye å si for kvaliteten på deres båt, men det visuelle gutter teller som bare det...... Stå på og puss ned Gamla  slik at hun blir fin og lekker som en dame skal være...

Båten har sin faste plass i hagen.......

Link to post
Share on other sites

Glemte forresten å spørre om noe annet:

Har tidligere brukt interpreg som impregnering og goldspar som lakk. Når jeg har gjort dette så har jeg først brukt intertox, som er et middel som hindrer sopp. Har tenkt til å gå over til å bruke owatrol d1 og d2, men trenger jeg da denne intertox`en? Må jeg ha et annet middel som forhindrer sopp? Eller er det ikke nødvendig når man bruker owatrol?

Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!!

HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...