Frank Allan Startet 14.April.2010 Del på Facebook Startet 14.April.2010 Hei. Da jeg kjøpte båten ble det sagt fra selger at det var ett nytt ZF gear (ser nytt ut) men han hadde rota vekk kvittering og ikke minst instruksjons boken. Han lovet å etter sende, men nå er det gått 2 år. Er det noen mulighet får å få tak i en bruker manual? Kan man ut fra serie nr. finne ut hvor gammelt gearet er? Datane på gearet er: ZF Hurt Marine. Model. HSW 450 A2-2,0 TV Serie nr. 978.40.000.29 Gearet sitter i en Wiking 28, VP TAMD 41B. Til sist, kan man betrakte ZF som ett drift sikkert gear. Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 14.April.2010 Del på Facebook Svart 14.April.2010 Da jeg manglet instruksjonsbok på gearet mitt (av annet merke) sendte jeg en mail til produsenten. Fikk omgående hyggelig svar med alt jeg trengte. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Miss Amalie Svart 14.April.2010 Del på Facebook Svart 14.April.2010 HSW450 A2 er en tidligere versjon av ZF45 A om jeg ikke husker feil. De instruksjonsbøkene ligger på nett. Bare søk på zf45a. Sitér dette innlegget Mitt prosjekt - Bygging av Mahogny - Triple Cockpit 22 fot https://baatplassen.no/i/topic/96443-prosjekt-nye-mahognybygg-i-fredrikstad/page-9 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.