VIP Startet 14.April.2010 Del på Facebook Startet 14.April.2010 Mister turtall på motor når jeg kjører med max turtall 3800 omdr. Når jeg slakker ned til 3400-3500 omdr går motoren fint. Dette skjedde først etter jeg hadde kjørt en times tid.Og tanken var da litt over halvfull. Men jeg har kjørt en god del den siste måneden og ikke merket noe tidligere.kun på den siste turen Fuel filteret vart skiftet i fjor høst kan det være vann i diesel etter en kald vinter ? Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 14.April.2010 Del på Facebook Svart 14.April.2010 Jeg ville forsøtk å bytte filtrene for å eliminere mulige dieseldyr som blokkerer gjennomstrømningen.. Sitér dette innlegget Link to post
Snekker'n Svart 14.April.2010 Del på Facebook Svart 14.April.2010 Hvilken type Yanmar har du? Sitér dette innlegget Buster X med Yamaha 70 Link to post
Arvid_A Svart 14.April.2010 Del på Facebook Svart 14.April.2010 Hei! En lekkasje/dårlig tilskrudd koblingsmuffe et eller annet sted underveis i dieseltilførselen vil også kunne gi samme symptom - se min erfaring om tilsvarende her. Sitér dette innlegget Link to post
VIP Svart 14.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.April.2010 (redigert) Det er en 94 mod 315 hk 6LP Redigert 14.April.2010 av Eastvood (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.