Jump to content

Da blir det båt på :båt1 også! en Saga27 AC HT

:båt1

Recommended Posts

Hei.

Gratulerer så mye fra meg i Trudelutt også! Selv har jeg kun hatt en båt, og det er en Saga27 som jeg kjøpte brukt 1 år gammel i 1987 da jeg var 44 år gammel, og båten har jeg fremdeles.

Selv driver jeg et eget forum for Sagabåter, sagaforumet.com der vi nå er 564 registrerte Sagaubåtentusiaster som har skrevet 5628 innlegg. Jeg foreslår at du registrerer deg der (gratis og anonymt om du ønsker det). Da får du tilgang til mye Sagabåt-kompetanse.

Det finnes også en egen medlemsklubb for Sagabåt-eiere, sagaklubben.no med 125 medlemmer. Medlamskapet koster kr.100,- pr. år, og ved innmelding får du tilsendt klistremerke og Sagaklubb-vimpel.

Hilsen Lars H.

(admin Sagaforumet)

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Gratulerer masse, myyyye lurere å legge penger i en slik båt enn en skjergårdsjeep. Du kan selge den uten tap om det ikke skulle falle i smak. Her har du mulighet til å invitere med deg spåripsa på romantisk holmetur med overnatting og tilhørende aktiviteter. Dææven.... det var slik en jeg skulle hatt når jeg var 17....

Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...