:båt1 Startet 14.April.2010 Link til dette innlegget Startet 14.April.2010 da blei det denne Sagaen på meg å jeg er stålende fornøyd nå http://www.finn.no/finn/boat/used/viewimag...nnkode=21165235 denne fikk jeg for 105 000 å jeg syns dette ble mye båt for pengene! bare å komme de som vil være med på tur!!! så nå skal jeg ut å råne fjorden!! jeje Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 14.April.2010 Link til dette innlegget Svart 14.April.2010 Gratulerer med ny båt! Dette blir noe annet enn Sjømannen ja... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Worry II Svart 14.April.2010 Link til dette innlegget Svart 14.April.2010 Du kjøpte den ja ! Grattulerer masse ! "Råne".. nenei, det er ikke råneredskap du har kjøpt ! Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 14.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.April.2010 ja dette er en kvalitets båt som skal brukes til tur!!! Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 14.April.2010 Link til dette innlegget Svart 14.April.2010 Gratulerer en masse..... Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Deiligerfjorden Svart 14.April.2010 Link til dette innlegget Svart 14.April.2010 Gratulere!! Kjempe båt med masse plass :) Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 14.April.2010 Link til dette innlegget Svart 14.April.2010 Gratulerer så mye med flott båt, ikke mange andre 17 åringer som kan matche den Plass til litt smårips og her Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
bliss X Svart 14.April.2010 Link til dette innlegget Svart 14.April.2010 Gratulerer!!! Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 14.April.2010 Link til dette innlegget Svart 14.April.2010 Gratulerer Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Hallais Svart 14.April.2010 Link til dette innlegget Svart 14.April.2010 Gratulerer med Saga. (hadde jo selv en i 20 år)Du blir fornøyd Sitér dette innlegget Krokede ror gjere lang fjord. Mvh, "Minitrawler" Hallais Link to post
Baywatch Svart 14.April.2010 Link til dette innlegget Svart 14.April.2010 Gratulerer! Du la tydeligvis seilbåtplanene på is? Flott båt du endte opp med uansett, håper du blir fornøyd! Sitér dette innlegget Link to post
BårdK Svart 14.April.2010 Link til dette innlegget Svart 14.April.2010 Grattis med flott båt, revehale og wunderbaum i masta så får du opp rånefaktoren også! Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 14.April.2010 Link til dette innlegget Svart 14.April.2010 revehale og wunderbaum i masta så får du opp rånefaktoren også! Jeg skulle til å skrive at du må ha Baatplassen-vimpel og klistremerker isteden ! Det er umulig å råne opp en Saga 27 med noe annet Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 14.April.2010 Link til dette innlegget Svart 14.April.2010 Hei. Gratulerer så mye fra meg i Trudelutt også! Selv har jeg kun hatt en båt, og det er en Saga27 som jeg kjøpte brukt 1 år gammel i 1987 da jeg var 44 år gammel, og båten har jeg fremdeles. Selv driver jeg et eget forum for Sagabåter, sagaforumet.com der vi nå er 564 registrerte Sagaubåtentusiaster som har skrevet 5628 innlegg. Jeg foreslår at du registrerer deg der (gratis og anonymt om du ønsker det). Da får du tilgang til mye Sagabåt-kompetanse. Det finnes også en egen medlemsklubb for Sagabåt-eiere, sagaklubben.no med 125 medlemmer. Medlamskapet koster kr.100,- pr. år, og ved innmelding får du tilsendt klistremerke og Sagaklubb-vimpel. Hilsen Lars H. (admin Sagaforumet) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Pathfinder Svart 14.April.2010 Link til dette innlegget Svart 14.April.2010 (redigert) Gratulerer Båt1. Dette har du fortjent. Du har spredd masse glede og entusiasme på baatplassen.no. Gleder meg til å høre om dine erfaringer fremover. Kjempekuult. Redigert 14.April.2010 av Pathfinder (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ficher Svart 14.April.2010 Link til dette innlegget Svart 14.April.2010 Gratulerer og velkommen i Saga 27 famillien. Dette er en båt med Saga kvalitet - flotte linjer- meget gode sjøegenskaper og mye sjel. Sitér dette innlegget Link to post
Retox_93 Svart 14.April.2010 Link til dette innlegget Svart 14.April.2010 Gratulere :P Det er nok stas nå med ny båd nå så nærme sommeren! Ligger ho på vannet? Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 14.April.2010 Link til dette innlegget Svart 14.April.2010 Det var flott, var litt redd for at båten ble solgt før du ble enig med mor og far, men det gikk jo bra. Gratulerer Sitér dette innlegget Link to post
Jørgen S Svart 14.April.2010 Link til dette innlegget Svart 14.April.2010 Gratulerer med båt!! Vokst opp i saga 27, jeg. Go'båt! Sitér dette innlegget Link to post
pam Svart 14.April.2010 Link til dette innlegget Svart 14.April.2010 Tillykke herfra - det er en fin båd du har fået dig der, og til en god pris Sitér dette innlegget Hilsen Peter Prosjekttråd Bayliner 3288 Motoryacht Tidligere prosjekter Prosjekttråd Nidelv 26 og endnu ældre prosjekttråd findes her Projekttråd Skilsø 23 HT ja, ja - jeg kommer fra Danmark. skilsoboats på youtube Link to post
Tine IV Svart 14.April.2010 Link til dette innlegget Svart 14.April.2010 Grattis Tine IV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Hallaron Svart 14.April.2010 Link til dette innlegget Svart 14.April.2010 Gratulerer masse, myyyye lurere å legge penger i en slik båt enn en skjergårdsjeep. Du kan selge den uten tap om det ikke skulle falle i smak. Her har du mulighet til å invitere med deg spåripsa på romantisk holmetur med overnatting og tilhørende aktiviteter. Dææven.... det var slik en jeg skulle hatt når jeg var 17.... Sitér dette innlegget Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005. Link to post
Brizo Svart 14.April.2010 Link til dette innlegget Svart 14.April.2010 Gratulere så mye med skuta! Regner med å se mye til deg, både på øst og vest siden av Vrengen? Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 14.April.2010 Link til dette innlegget Svart 14.April.2010 Gratulerer! Spennende med ny båt! Har det selv nå, men din er større! Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Steinsvigen Svart 14.April.2010 Link til dette innlegget Svart 14.April.2010 (redigert) Gratulerer Ein fantastisk båt min far hadde ein saga 27 når eg var liten og nå har eg ein skjølv . Redigert 14.April.2010 av Steinsvigen (see edit history) Sitér dette innlegget http://home.tussa.com/frosten/ ------------Eg driver også med litt HTML KODER ------------------)) http://www.nipe-hyttene.no/ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.