Exposure Startet 15.April.2010 Del på Facebook Startet 15.April.2010 Noen som har tips om ting fra DealExtreme som har nytteverdi for båtfolket? LED- lys, søkelys, etc? Til de som ikke kjenner til DealExtreme: Fra Wikipedia, den frie encyklopedi DealExtreme er en kinesisk nettbutikk som baserer sin store virksomhet på å selge billige produkter til Europa og USA. Nettsiden ble etablert i 2005 og hadde i 2008 en omsetning på 21 millioner dollar, med en økning på hele 23% fra året før (2007) DealExtremes lokaler ligger i Hong Kong i Folkerepublikken Kina. Sitér dette innlegget D5L Link to post
index Svart 15.April.2010 Del på Facebook Svart 15.April.2010 Jeg kjøpte et par laptopladere derfra. Kostet nesten ingenting, og fungerer helt normalt! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Buffalo Svart 15.April.2010 Del på Facebook Svart 15.April.2010 Tja.... Jeg har bestilt mye fra DX, men kvaliteten er ikke alltid den beste. Likevel det meste fungerer og du kan finne noen nyttige ting. Kartlamper, lommelykter, camping lykter etc.. NB! du må regne med 4-5 ukers leveringstids, hvis du da ikke velger EMS. Sitér dette innlegget <iframe src='https://www.weatherlink.com/embeddablePage/show/de8bab017fde464084b9d7208420722e/signature' width='760' height='200' frameborder='0'></iframe> Link to post
Terje_F Svart 15.April.2010 Del på Facebook Svart 15.April.2010 Sikkert et dumt spørsmål, er lite bevandert i utenlandske nett-butikker. Hvordan er det med Posten og innfortolling. Åpner ikke posten automatisk pakker som ikke har oppgitt verdi eller overstiger et latterlig lavt beløp hvis verdien er oppgitt, og automatisk innfortoller det med tilhørende høyt innfortollingsgebyr? Takknemlig for svar Sitér dette innlegget Link to post
christensenleif@msn.com Svart 15.April.2010 Del på Facebook Svart 15.April.2010 de fleste varene koster så lite at det blir sjelden noen problemstilling med fortolling ref. varierende kvalitet: kjøp bare varer med reviews!(dvs at noen har kjøpt de og uttalt seg om deres kvalitet og funksjonalitet FØR du handler) mvh Leif Sitér dette innlegget Link to post
Sjøtunga Svart 15.April.2010 Del på Facebook Svart 15.April.2010 Hvordan er det med Posten og innfortolling. Fortollingsgebyret er såvidt jeg husker ca 130 kr, og dette må betales sammen med 25% moms (på varekost tillagt frakt) hvis verdien er over 200 NOK. Hvis varekost er under 200 NOK (eksklusiv frakt), så betaler du verken gebyr eller moms. Sitér dette innlegget Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP! Link to post
Molan Svart 15.April.2010 Del på Facebook Svart 15.April.2010 Enig i at kvaliteten er varierende men det aller meste er bra og fungerer som det skal, viktig å sjekke review. Det er ekstremt lave priser i forhold til norske nettbutikker, jeg bestilte 2 uoriginale mobilbatterier i påsken med gratis frakt som alltid. Fikk levert 2 originale batterier etter 8-9 dager pris under 30 NOK fritt levert for to batterier. Pris i Norge ca 6-800 NOK. Deler opp bestillingen hvis nødvendig slik at den blir under 200 NOK. Tollvesenet slipper ofte igjennom pakker mellom 200 og 500 NOK uten mva. Men som tidligere nevnt, du kan bestille mye for 200 NOK i denne butikken. Sitér dette innlegget Link to post
VO`n Svart 15.April.2010 Del på Facebook Svart 15.April.2010 Har kjøpt litt igjennom Dealextreame. Varierende kvalitet. Kjøpte nylig 2 nye trådløse håndkontroller til PS3`n til poden, men der fungerte ikke noen av dem på batteri. Men siden de kosta under 100 lappen stykke så er det lite å gjøre med. Ellers også opplevd noen andre ting som ikke helt var som forventet. Ellers har jeg handla mye gadgets der som er helt ok, mange til latterlige priser. Når jeg bestilte de 2 kontrollene kom de med en ukes mellomrom... men 4-5 uker som nevnt har jeg aldri opplevd, 2-3 uker er min erfaring... Men ikke dumt å f.eks se nærmere på Ebay, funnet artikler der mye billigere en DX som også er fraktfrie. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.