Jump to content

Støy fra laptoplader

Sebaldus

Recommended Posts

Kjøpte meg en billig 12 volt universal laptoplader fra ebay. Denne fungerer ypperlig til å gi pcen strøm, men hvis den er skrudd på får jeg ikke inn noen kanaler gjennom søking på bilstereoen ombord. Antar dette skyldes at den sender ut noe støy.

Ser Clas har samme type lader men til 3-4-500 kr. Noen som har erfaring på om disse støyer like mye? Dumt å betale for en ny hvis den ikke er noe bedre enn den gamle og feilen ligger annet steds.

Om du har en pc som det er mulig å få tak i original 12v lader til er det den beste løsningen uansett, gir akkurat riktig mengde strøm, er av generell god kvalitet, og viktigst av alt, garantien gjelder ikke ved bruk av uoriginal adapter.

Ulempen er naturligvis en høyere pris, selv om dette også begynner å gå nedover (12v lader til asus eee netbook: 2-3 hundrelapper, absolutt noe jeg skal ta til betraktning ved neste kjøp av "båt pc")

Redigert av littmild (see edit history)

- Anders Hanche Aasmundsen.
CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010)
Medlem: Leisure Owners Association

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...