Mart0n Startet 16.April.2010 Del på Facebook Startet 16.April.2010 Heisann Jeg har en Mercruiser som er fra 2007. Har nettopp ansaffet meg båten, så jeg har ingen erfaring med mercruiseren. Jeg har en yanmar i en Baltic og den starter umiddelbart når man "kinner" motoren i gang. Mercruiseren derimot krever noen sekunder (3-10) før den starter. er dette normalt? Startes den best på tomgang? /Frode Sitér dette innlegget Link to post
tomcat Svart 16.April.2010 Del på Facebook Svart 16.April.2010 Jeg starter den på tomgang. Hvis den har stått noen dager tar den 3-10 sekund å starte. Virker som diesel renner tilbake i slangene eller noe slikt. Er jo egentlig ikke noe problem, det er bra å få sendt rundt litt olje i motoren før den tenner. Er den varm eller nylig gått så starter den på første slaget. Sitér dette innlegget Link to post
Mart0n Svart 16.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.April.2010 Takker. Regnet med at de var slik. Hadde noen Volvo KAD300 tidligere og de måtte også kinnes litt. Yanmar maskinen jeg har i Baltic er ekstremt lettstartet, men den har også gløding. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.